Thursday, August 18, 2011

Buka Puasa With KCM & Happy Birthday Buddy!!



Planning hampir seminggu untuk buka puasa bersama geng Kawan Cium Mulot (KCM), akhirnya jadi juga berikutan komitmen masing-masing yang sibuk mengalahkan PM.. Kali ini ada tambahan ahli baru En Ahmad Fiqrie (welcome to the club!) Walaupun tak kesemuanya dapat menghadirkan diri, kami tetap meneruskan planning ini. Yang lain next time jangan menguzurkan diri yer..

Kali ini aku pilih Flaming Steamboat, Danau Kota berikutan kegilaan aku pada unsur-unsur lautan (seafood) so try lah tempat baru nie.. biasa melantak kat Johnny's jer! memang banyak seafood! pergh!! ketam, udang, oysters,squid, bamboo clams dan macam-macam lagi la! tapi hurm agak kecewa dengan rasa kuah tomyam dia (dah rasa macam makan laksa penang jer!!) tapi kira berbaloi lah dengan harga dia RM26.90+ per head jer kan!



Berikutan kesibukan tugas jugalah aku celebrate awal 2 hari birthday Sue. Happy Birthday Sayang!! Perancangan awal nak celebrate sekali dengan husband dia tapi Apek terpaksa membatalkan hasrat untuk menghadirkan diri akibat berlakunya perkara yang tidak dapat dielakkan! Anyway Happy Advance Birthday Apek!



Setelah makan-makan, minum-minum, gelak-gelak, geli-geli (eh! ader ker??) dalam jam 11malam kami semua bergerak ke Downtown Cheras untuk majlis berinai.. Mak aii.. susahnya cari parking kat sana (nasib baik jawa sabah yang drive kan!! hahahaha)Tapi kecewanya sebab inai hitam yang kita orang cari takde stok plak masa tue! akhirnya Sue sorang jer berinai..



Lepas penat meronda tanpa tujuan di Downtown kami semua minum semula di Danau Kota tanpa Najib dan Sue (kena balik punch card!) Kat sana pulak Abg Tambun yang gagah perkasa muntah-muntah coz minum Nescafe susu (dia kata susu mamak tue pakai yang murah punya!!) Dalam jam 2pagi kami balik dalam kesanggapan! Apa pun thanks Sue, Kak Ina, Adik Sue, Tambun, Najib dan Fiqrie.. Next time kita lepak lagi yer!!

No comments:

Post a Comment